2018年7月28日星期六

換迫力皮



最近有個熟客想換迫力皮, 我同佢講, 不如過黎我到, 一齊搞啦. 反正我自己又學過, 學完唔用會好快唔記得的


最後我地換左對雜廠既迫力皮, 聽佢話一對前既迫力皮 $320 (H1 van 仔)
雖說佢想俾番 $100 我, 但我最後都冇收到佢錢, 因為熟客.

所以, 我就一諗, 如果大家都需要需要換迫力皮的話, 可以帶埋黎換呔個陣換埋.
至於收費,  如果您自己搞埋的話, 我都唔會收您錢的.

但係如果要借用具去搞的話, 除非係熟客 (定義為買及更換新呔4條以上), 否則小弟都係要收番小小錢的.

如果要搵我自己一個搞的話, 咁就要睇下咩車款啦. 雖然多數都係大同小異, 但係好似有部 Tesla, 佢係用兩對迫力皮的, 咁呢的我就唔搞啦. 至於收費, 如果係熟客好多時我都唔收的.


如果要睇迫力皮, 通常都睇上面既厚度, 不妨都睇埋下面, 有啲車可能會好似相咁, 下面其實wear off 左





沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。