2018年6月29日星期五

Michelin 其實都有保養? 行貨米芝蓮申請檢察


見到馬牌出左180日保養, 有客問, Michelin 有冇呀?
Michelin 暫時係無呢樣野的. 相信短期內都唔會有. 不過, Michelin 其實都有另一種既所謂保養. 先用下面既例子作介紹

上年曾經賣過Michelin 俾一個客, 佢係今年年初於九龍一間呔鋪到補呔. 個間呔鋪師傅話, 因為條呔質量問題, 所以漏氣.

個客就發左張相俾小弟......


相指既位, 係一個好細既位見到漏氣.



呔鋪師傅就幫佢吉野入去補啦.

睇完相, 聽完個客既concern 之後, 小弟就....


其實就好奇想知點解個位師傅咁厲害可以一睇就係質量問題, 而唔係俾野吉到呢?

我地鋪年中都有好多professional 司機過黎同我地講:
"X, 我都係泊左係人地門口一陣je, 就俾佢吉爆我條呔"

所以係唔排除都有呢個可能性. (而小弟都係覺得most likely 都係被野吉)
入番正題先.
--------------------------

如果車主真係覺得係質量問題引致輪胎漏氣, 其實可以(經呔鋪) 向總代理申請inspection.
麻煩既係, 車主需要拆番條呔出黎交俾代理去檢查. 係呢個時候, 其實您係要搵另一條呔用住先, 或者係先用後備呔的.

如果總代理查完發現真係質量問題, 一定會賠番條新呔

最後個客都係覺得呢樣野麻煩所以冇申請到. 其實我都想佢咁申請檢查, 因為我又可以睇下代理個邊個份report 係點寫.

(講真, 如果米芝蓮行貨都有質量問題, 呢個case 都足夠影響到佢係香港市場既 reputation)

一定要係Michelin 行貨先可以申請. 所以您都係會去番您買呔個間呔鋪到問.
如果您都係平時黎開Tyrehood 到既, 只係咁岩您個日迫住要係其他鋪頭到換, 小弟當然會幫您搞埋又點話.

至於點睇買番黎既係行定水貨, 就留意番另一個post 啦.



順帶一提,  呢個位補呔, 通常內補會好過吉支野入去. 因為驚支野行行下會甩 或者係最後都會漏. 不過內補都麻煩, 因為岩岩係正個curve 位. 只係如果要比較吉支野既補, 同內補, 咁當然內補會比較上comp 行啲




沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。