2017年2月8日星期三

私家車呔 vs 輕型貨車呔


最近掛住寫code, 終於係個月前寫好左一個簡單既online shopping.

因為仲未有太多既資料, 所以你有可能搵唔到你既車呔size. 如果真係搵唔到既話, 打黎搵我地叫我地報下價.

And, 除左私家車, 都有輕型貨車架, 所以你地可以禁入去望一望睇下車呔係咪for 私家車定係 for 輕型貨車. (呢個係我做得唔係咁好, 會遲少少改進番, 等大家易的去睇)

在係呢到講多的有關兩者之分
因為有的車呔既size , e.g. 205/65 R16, 可以係私家車呔, 都可以係輕型貨車呔

(如圖下,  第一個牌子HiFly 係for 輕型貨車, 第二個牌子Falken 係for 私家車呔)
所以有時的呔鋪問番轉頭話, 係輕型貨車定係私家車, 唔想報錯價.



要知個條呔係私家車定輕型貨車, 係我地個網禁個張相, 或 "詳細" 就可以見到車呔規格既左下角係私家車, 定輕型貨車.

其實咁平時上網搵, 仲有另一樣可以好快知, 就係睇條呔既 show 出黎既size.

部分輕型貨車呔size 會有: C (或其他字母, 通常都係C), 係Rim size 後面, 如上圖HiFly 就有
205/65 R16C , 
另外就係睇車呔size 既 loading index. 輕型貨車呔既loading 會有兩個指標 -> 107/105T
107 代表當一條呔放係左, 另一條放係右, 既重量等級, 105代表當兩條呔放係同一左, 或同一右既重量等級. 



如果個網有的咩唔好, 告知小弟等我可以improve 下






沒有留言:

發佈留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。